Jak funguje PostCube?
1. Přijímání zásilek a nákupů
Notifikace o doručení
Kurýr pomocí zaslaného jednorázového kódu otevře vaši PostCube a vloží do ní balík. V aplikaci pak potvrdí doručení a vám o tom ihned přijde notifikace.
Otevření chytrého boxu
V okamžiku, kdy chcete zásilku vyzvednout, v aplikaci ve svém telefonu otevřete poštovní schránku a zkontrolujete její obsah.
Převzetí zásilky
Pak stačí kliknout na tlačítko „zásilka v pořádku převzata“. Pokud se vyskytne nějaká nesrovnalost, můžete v aplikaci nahlásit problém.
Pokud e-shop nebo přepravce zadá velikost zásilky, která se do vaší PostCube nevejde, kurýr ji doručí běžným způsobem a kontaktuje vás telefonicky až bude se zásilkou u vašich dveří. Těmto situacím můžete předejít pořízením PostCube ve velikosti M, která pojme 90 % všech běžných zásilek.
Není problém schránku přestěhovat na jiné místo, ale je potřeba to v aplikaci změnit, aby kurýr věděl, kam má doručovat.
2. Odesílání zásilek a vrácení zboží
Zadání požadavku
V mobilní aplikaci zadáte kód boxu příjemce nebo adresu pro doručení, zvolíte způsob přepravy a uhradíte dopravu.
Označení balíku
Z aplikace si stáhnete a vytisknete štítek s kódem a ten nalepíte na balík. Kód můžete napsat také ručně fixem – čitelně a viditelně.
Převzetí zásilky
Otevřete PostCube, vložíte do ní zásilku nebo zboží k vrácení a v aplikaci kliknete na „odeslat kurýrovi“. Následně můžete sledovat pohyb zásilky.
Vyzvednutí přepravcem
Aplikace pošle ihned informaci o nové zásilce dopravci a ten ji předá nejbližšímu kurýrovi. Kurýr pak zásilku vyzvedne bez vaší přítomnosti.
3. Způsob fungování mobilní aplikace
Propojená s přepravcem
Pro otevření PostCube stačí kurýrovi v aplikaci poslat vygenerovaný kód. Při přepravě Liftagem se pošle kód automaticky.
Sdílený přístup
Sami si určíte, kdo může vaši PostCube otevřít a vyzvednout zásilku.
Registrace
K přihlášení do mobilní aplikace stačí pouze vaše telefonní číslo a jeho ověření přes SMS zprávu.
Jednoduché párování
Propojení PostCube a mobilní aplikace je snadné. Jako když přes Bluetooth párujete reproduktor.
Vše na jednom místě
V mobilní aplikaci si vybíráte přepravce, hradíte dopravu sledujete zásilky na cestě i historii přepravy.
Nemusíte. U e-shopů, které spolupracují s PostCube je výhodou to, že při nákupu pouze zadáte číslo své chytré poštovní schránky a dále už se o nic nestaráte. U e-shopů, které ještě s PostCube nejsou integrované, je potřeba do poznámky v objednávce napsat kód vaší PostCube, na základě kterého kurýr obdrží unikátní kód pro její otevření. Tímto způsobem si můžete nechat zboží doručit odkudkoliv a komukoliv.
4. Klíče pro kurýra
Co je klíč pro kurýra?
Aby mohl vaši schránku otevřít úplně každý, komu dáte přístup, existuje možnost vytvoření speciálního odkazu.
Jak získat klíč?
V aplikaci vygenerujete jednorázový odkaz (URL adresu), jehož platnost je pouze 24 hodin.
Funkci generování odkazů najdete po kliknutí na kartu vaši schránky v nastavení aplikace.
Jak kurýr otevře schránku?
Odkaz pro otevření PostCube ve tvaru např. postcube.cz/kod/54RH543 pošlete kurýrovi.
Kurýr po otevření odkazu dostane přístup k tlačítku, kterým přes Bluetooth otevře vaši PostCube.
5. Instalace poštovní schránky PostCube
O kompletní instalaci samostatné PostCube se může postarat náš montážní tým, nebo ji můžete nainstalovat svépomocí. Přehledný návod, jak na to, je součástí balení.
Na zeď nebo na plot
Lze provést svépomocí
Na volné místo na zdi přivrtáte rám a na něj PostCube přichytíte spojovacím materiálem, který je součástí sady. Postup pro umístění chytrého boxu na plot je téměř totožný.
Volně stojící u domu
Lze provést svépomocí
PostCube lze umístit na zem. Pro pohodlnější odebírání zásilek ji ale doporučujeme připevnit na stojan. Ten se navrtá na betonový základ nebo přenosnou dlaždici z naší nabídky.
Sdílené hnízdo
Provádí montážní tým
Instalaci několika PostCube vedle sebe i na sebe provádí náš specializovaný montážní tým, který boxy bezpečně sešroubuje. Cena montáže závisí na lokalitě a počtu chytrých boxů.
Instalace montážním týmem PostCube
Montáž domácí schránky PostCube nabízíme ve dvou variantách a po jejím zakoupení vás ohledně termínu kontaktuje naše zákaznická podpora.
Základní balíček
Základní balíček zahrnuje dopravu všech objednaných produktů a jejich sestavení. Na vámi předem připravený podklad namontujeme schránku + nohu + dlaždici (volitelné). Cena obsahuje rovněž pomoc s registrací do aplikace, spuštění PostCube a zaškolení.
Cena: 1 990 Kč
Individuální balíček
Přejete si namontovat PostCube včetně přípravy místa (zeď, plot, terén)? Použitý spojovací materiál i způsob provedení se liší v závislosti na podkladu, kam má být schránka připevněna. Sjednejte si detaily montáže s naší zákaznickou podporou v rámci balíčku na míru.
Cena: 1 990 Kč + vícepráce
K instalaci samostatně stojící PostCube svépomocí (do dlaždice o rozměru 600 mm × 800 mm a váze cca 100 kg nebo do betonového základu) potřebujete vrtačku pro vyvrtání čtyř otvorů pro šrouby, šestihranný klíč nebo golu a torx šroubovák nebo imbus pro utáhnutí šroubů. Spojovací materiál je součástí sady. Pokud se rozhodnete instalaci přenechat našemu montážnímu týmu, nepotřebujete žádné nářadí.
PostCube nabízíme ve čtyřech rozměrech a všechny lze libovolně kombinovat a stohovat až do výšky dvou metrů. Na 1m2 umístíte až 16 boxů ve velikosti XS. Díky tomu zabere tzv. hnízdo poštovních boxů v bytovém domě nebo ve firmě jen minimum místa. Prostor pro umístění samostatně stojící PostCube u domu záleží na její velikosti a podkladu, na kterém stojí (betonovém základu nebo dlaždici o rozměru 600 mm × 800 mm).
Náš montážní tým si vše potřebné přiveze s sebou. Instalace svépomocí v tomto případě není možná z bezpečnostních důvodů.
6. Objednávání na e-shopu
E-shop spolupracuje s PostCube
PostCube je v e-shopu jako jedna z dopravních metod. Stačí zvolit požadovanou rychlost doručení, zadat své telefonní číslo, ID schránky a potvrdit.
E-shop nespolupracuje s PostCube
E-shop ještě nemá PostCube integrovanou do svého systému. Zvolte způsob dopravy, vyplňte telefonní číslo, které používáte i v aplikaci PostCube, a ID schránky uveďte do poznámky.
Chci PostCube v mém oblíbeném e-shopu
Pokud ještě e-shop nemá PostCube integrovanou do svého systému, uveďte způsob dopravy, telefonní číslo, které používáte i v aplikaci PostCube, a kurýrovi pošlete jednorázový odkaz pro otevření.
7. Servis a reklamace
Kontaktujte nás
Naše zákaznická podpora je vám k dispozici na telefonním čísle +420 739 304 189, e-mailu info@ postcube.cz a v online chatu na webu.
Nahlásíte požadavky
V e-mailu nebo po telefonu nám sdělíte číslo vaší objednávky, popřípadě faktury a problém, který nastal.
Přijede technik
Pokud je chyba na naší straně, servisní technik z našeho týmu vám přijede vyměnit kus za kus. Veškeré náklady hradíme my.