1. Přijímání zásilek a nákupů

Fotografie - Upozornění na Telefonu

Notifikace o doručení

Kurýr pomocí zaslaného jednorázového kódu otevře vaši PostCube a vloží do ní balík. V aplikaci pak potvrdí doručení a vám o tom ihned přijde notifikace.

Fotografie - Otevření boxu

Otevření chytrého boxu

V okamžiku, kdy chcete zásilku vyzvednout, v aplikaci ve svém telefonu otevřete poštovní schránku a zkontrolujete její obsah.

Fotografie Převzetí zásilky

Převzetí zásilky

Pak stačí kliknout na tlačítko „zásilka v pořádku převzata“. Pokud se vyskytne nějaká nesrovnalost, můžete v aplikaci nahlásit problém.


Pokud e-shop nebo přepravce zadá velikost zásilky, která se do vaší PostCube nevejde, kurýr ji doručí běžným způsobem a kontaktuje vás telefonicky až bude se zásilkou u vašich dveří. Těmto situacím můžete předejít pořízením PostCube ve velikosti M, která pojme 90 % všech běžných zásilek.

Není problém schránku přestěhovat na jiné místo, ale je potřeba to v aplikaci změnit, aby kurýr věděl, kam má doručovat.

2. Odesílání zásilek a vrácení zboží

Fotografie - Zadání požadavku

1. Zadání požadavku

V mobilní aplikaci zadáte kód boxu příjemce nebo adresu pro doručení, zvolíte způsob přepravy a uhradíte dopravu.

Fotografie - Označení balíku

2. Označení balíku

Z aplikace si stáhnete a vytisknete štítek s kódem a ten nalepíte na balík. Kód můžete napsat také ručně fixem – čitelně a viditelně.

Fotografie - Převzetí zásilky

3. Převzetí zásilky

Otevřete PostCube, vložíte do ní zásilku nebo zboží k vrácení a v aplikaci kliknete na „odeslat kurýrovi“. Následně můžete sledovat pohyb zásilky.

Fotografie - Vyzvednutí přepravcem

4. Vyzvednutí přepravcem

Aplikace pošle ihned informaci o nové zásilce dopravci a ten ji předá nejbližšímu kurýrovi. Kurýr pak zásilku vyzvedne bez vaší přítomnosti.

3. Způsob fungování mobilní aplikace

Zdarma ke stažení

Aplikaci si do svého telefonu stáhnete na app.postcube.cz

Propojená s přepravcem

Pro otevření PostCube stačí kurýrovi v aplikaci poslat vygenerovaný kód. Při přepravě Liftagem se pošle kód automaticky.

Sdílený přístup

Sami si určíte, kdo může vaši PostCube otevřít a vyzvednout zásilku.

Registrace

K přihlášení do mobilní aplikace stačí pouze vaše telefonní číslo a jeho ověření přes SMS zprávu.

Jednoduché párování

Propojení PostCube a mobilní aplikace je snadné. Jako když přes Bluetooth párujete reproduktor.

Vše na jednom místě

V mobilní aplikaci si vybíráte přepravce, hradíte dopravu sledujete zásilky na cestě i historii přepravy.


Nemusíte. U e-shopů, které spolupracují s PostCube je výhodou to, že při nákupu pouze zadáte číslo své chytré poštovní schránky a dále už se o nic nestaráte. U e-shopů, které ještě s PostCube nejsou integrované, je potřeba do poznámky v objednávce napsat kód vaší PostCube, na základě kterého kurýr obdrží unikátní kód pro její otevření. Tímto způsobem si můžete nechat zboží doručit odkudkoliv a komukoliv.

4. Klíče pro kurýra

Co je klíč pro kurýra?

Aby mohl vaši schránku otevřít úplně každý, komu dáte přístup, existuje možnost vytvoření speciálního odkazu.

Jak získat klíč?

V aplikaci vygenerujete jednorázový odkaz (URL adresu), jehož platnost je pouze 24 hodin.

Funkci generování odkazů najdete po kliknutí na kartu vaši schránky v nastavení aplikace.

Jak kurýr otevře schránku?

Odkaz pro otevření PostCube ve tvaru např. postcube.cz/kod/54RH­543 pošlete kurýrovi.

Kurýr po otevření odkazu dostane přístup k tlačítku, kterým přes Bluetooth otevře vaši PostCube.

5. Instalace poštovní schránky PostCube

O kompletní instalaci samostatné PostCube se může postarat náš montážní tým, nebo ji můžete nainstalovat svépomocí. Přehledný návod, jak na to, je součástí balení.

Fotografie - Upozornění na Telefonu

Na zeď nebo na plot

Lze provést svépomocí

Na volné místo na zdi přivrtáte rám a na něj PostCube přichytíte spojovacím materiálem, který je součástí sady. Postup pro umístění chytrého boxu na plot je téměř totožný.

Fotografie - Upozornění na Telefonu

Volně stojící u domu

Lze provést svépomocí

PostCube lze umístit na zem. Pro pohodlnější odebírání zásilek ji ale doporučujeme připevnit na stojan. Ten se navrtá na betonový základ nebo přenosnou dlaždici z naší nabídky.

Fotografie - Upozornění na Telefonu

Sdílené hnízdo

Provádí montážní tým

Instalaci několika PostCube vedle sebe i na sebe provádí náš specializovaný montážní tým, který boxy bezpečně sešroubuje. Cena montáže závisí na lokalitě a počtu chytrých boxů.

Instalace montážním týmem PostCube

Montáž domácí schránky PostCube nabízíme ve dvou variantách a po jejím zakoupení vás ohledně termínu kontaktuje naše zákaznická podpora.

Základní balíček

Základní balíček zahrnuje dopravu všech objednaných produktů a jejich sestavení. Na vámi předem připravený podklad namontujeme schránku + nohu + dlaždici (volitelné). Cena obsahuje rovněž pomoc s registrací do aplikace, spuštění PostCube a zaškolení.

Cena: 1 990 Kč

Individuální balíček

Přejete si namontovat PostCube včetně přípravy místa (zeď, plot, terén)? Použitý spojovací materiál i způsob provedení se liší v závislosti na podkladu, kam má být schránka připevněna. Sjednejte si detaily montáže s naší zákaznickou podporou v rámci balíčku na míru.

Cena: 1 990 Kč + vícepráce


K instalaci samostatně stojící PostCube svépomocí (do dlaždice o rozměru 600 mm × 800 mm a váze cca 100 kg nebo do betonového základu) potřebujete vrtačku pro vyvrtání čtyř otvorů pro šrouby, šestihranný klíč nebo golu a torx šroubovák nebo imbus pro utáhnutí šroubů. Spojovací materiál je součástí sady. Pokud se rozhodnete instalaci přenechat našemu montážnímu týmu, nepotřebujete žádné nářadí.

PostCube nabízíme ve čtyřech rozměrech a všechny lze libovolně kombinovat a stohovat až do výšky dvou metrů. Na 1m2 umístíte až 16 boxů ve velikosti XS. Díky tomu zabere tzv. hnízdo poštovních boxů v bytovém domě nebo ve firmě jen minimum místa. Prostor pro umístění samostatně stojící PostCube u domu záleží na její velikosti a podkladu, na kterém stojí (betonovém základu nebo dlaždici o rozměru 600 mm × 800 mm).

Náš montážní tým si vše potřebné přiveze s sebou. Instalace svépomocí v tomto případě není možná z bezpečnostních důvodů.

6. Objednávání na e-shopu

E-shop spolupracuje s PostCube

PostCube je v e-shopu jako jedna z dopravních metod. Stačí zvolit požadovanou rychlost doručení, zadat své telefonní číslo, ID schránky a potvrdit.

E-shop nespolupracuje s PostCube

E-shop ještě nemá PostCube integrovanou do svého systému. Zvolte způsob dopravy, vyplňte telefonní číslo, které používáte i v aplikaci PostCube, a ID schránky uveďte do poznámky.

Chci PostCube v mém oblíbeném e-shopu

Pokud ještě e-shop nemá PostCube integrovanou do svého systému, uveďte způsob dopravy, telefonní číslo, které používáte i v aplikaci PostCube, a kurýrovi pošlete jednorázový odkaz pro otevření.

7. Servis a reklamace

Kontaktujte nás

Naše zákaznická podpora je vám k dispozici na telefonním čísle +420 739 304 189, e-mailu info@postcube.cz a v online chatu na webu.

Nahlásíte požadavky

V e-mailu nebo po telefonu nám sdělíte číslo vaší objednávky, popřípadě faktury a problém, který nastal.

Přijede technik

Pokud je chyba na naší straně, servisní technik z našeho týmu vám přijede vyměnit kus za kus. Veškeré náklady hradíme my.

Máte chuť na změnu?

Kontaktujte nás. Rádi vám o PostCube řekneme více nebo vám ukážeme, jak vypadá v reálu.

Pošlete nám na sebe kontakt

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.